dissabte, 3 de setembre del 2016

setembre

Ja ens trobem al setembre. No fa res inauguràvem l'estiu, llavors setembre ens semblava molt llunyà i, ja ens trobem, en el moment en què sembla que tot ha de tornar a la normalitat, és clar menys el govern.


Ens queda la sensació que l'estiu han estat quatre dies mal comptats, almenys on jo em trobo doncs el fred estival ha sigut més freqüent que la calor, quan sempre esperem que siguin mesos ardents.


Ara ens toca renovar propòsits, marcar-se nous objectius i tornar a somiar amb aquests quatre dies que ens permetin una escapada o amb algun que altre extra que ens puguem permetre.
Per la meva part seguiré en Topares, sense data de sortida, quan ho permetin les meves circumstàncies. Amb sort disposaré d'una parell de dies d'ordinador a la setmana i espero que coincideixin amb els que hi hagi una bona connexió, a veure si la sort m'acompanya.


Ara, això sí, amb un ferm afany d'esmena a la feina. L'estiu ha estat un abandonament en dormir i al carrer. Així ara, en arribar setembre, com si de l'inici del curs es tractés em marc el meu projecte de tasques i el meu pla de treball particular. Veurem els resultats!!
Només expressar-vos el meu desig que el vostre estiu hagi estat tot el meravellós que ho hagueu imaginat, també he pogut adonar-me del treballadors que són alguns i algunes blocaires. Ni la platja, ni la muntanya, ni el vent, ni la calor, ni la pluja, ni vacances, res pot amb ells i, responsables, has seguit al peu de la feina publicant, en una demostració de constància i tenacitat.









Jo us dono les gràcies per la vostra generositat, ja que ens ha permès als més mandrosos passar estones agradables i no oblidar que a la xarxa també hi ha un munt d'amics.
Salutacions

15 comentaris:

  1. has tingut sort en la temperatura estival aquí ara mateix fa una calda excessiva desitjo ja que arribin pluges i una mica de fresca i els meus millors desitjos pels teus projectes Alfons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquí també necessitem que arribi l'aigua. Portem dos anys molt secs i la terra demana a crits el líquid reparador.
      Esperem que tots els nostres projectes es converteixin en realitats per poder crear noves il·lusions.
      Una abraçada

      Elimina
  2. Jo he passat un bon estiu a la fresqueta de les muntanyes. M'alegro de la teva tornada als blogs i als posts.

    Hi ha blocaires que som una mica addictes, com jo, que sempre anem pel món pensant imatges i paraules per fer un post... Però tothom empeny l estiu com sap i com pot. Jo: caminades, lectures, una mica de fer turisme pels voltants, fotos, dibuixos i poemes... Família, també. Aquest és el meu estiu.

    Bons projectes i els millors desitjos per aquest curs que comença.

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De vegades, els estius, ens serveixen també per desitjar que arribi la quotidianitat, que s'estableixi aquesta espècie de normalitat que s'instal·la en la societat i que ens permeti preveure una mica el que farem cada dia. Encara que també és bonica la improvisació de la vida estival. Al final del que es tracta és que gaudim de cada activitat i moment que visquem i emprenguem.
      Que sigui un gran any en el qual vegem aconseguides les nostres successives il·lusions.
      Una abraçada i gràcies Carme

      Elimina
  3. Els dits anyoren el teclat.....i el temps apareix per donar aquest plaer, faci el temps que faci.
    Ben tornat a la virtualitat

    ResponElimina
  4. Gràcies Joan. Si, sembla que a finals d'estiu vam començar a tenir "mono" de les activitats diàries de l'any. Ara a gaudir-les i que el temps ens sigui propici i les muses acudeixin a la nostra ajuda.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Un plaer retrobar-te Alfonso. Seguirem aquest curs en contacte.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Xavier. Per a mi, també és un plaer trobar-te per aquí.
      Una abraçada

      Elimina
  6. Parles de fred estival...Mare meva, tinc totes les portes i finestres obertes i no passa ni un alè d'aire i estem a 27 graus...Fa més calor aquests dies de la que ha fet en tot l'estiu, a veure si tenim sort i refresca una mica...Esperem que la tardor no es faci esperar!
    Unes fotos molt boniques, aquesta de color de desert sembla d'un lloc càlid amb aquesta casa solitària al mig del paisatge...
    Bona nit, Alfonso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquí passa igual, aquests dies fa més calor que en els mesos forts de l'estiu. Al final portem dues nits amb màniga curta al carrer, tot un luxe.
      El paisatge daurat és el rostoll després de recollir el gra, nosaltres no ho mirem com el desert, ens alegra veure-ho espès i molt daurat, ja que significa que hi ha hagut una bona collita i menjar per al bestiar.
      Gràcies M. Roser i petonets

      Elimina
  7. També s'han de fer propòsits al setembre? No parem de fer-nos propòsits tot l'any, però després els complim? Bé, jo encara no he fet vacances, i seran curtes, però aquí seguiré.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí al setembre també.
      La majoria de les vegades els propòsits els fem per no complir-los, però mentre gaudim somiant veure'ls complerts.
      A mi m'encanta especialment preparar una taula de treball. Quan em vinc al poble, muntar el meu racó de treball és la meva primera il·lusió, és una super gaudida. Després potser no ho faig servir tant, però la preparació és un moment deliciós.
      Encara que, com dius, siguin curtes, que quan arribin les vacances siguin una meravella.
      Una abraçada

      Elimina
  8. A l'estiu ens deixem anar un poc, les activitats són altres, gairebé per no patir la calor o almenys distreure-la una mica. ;)
    No crec molt en els propòsits, prefereixo anar fent dia a dia, així desprès no et sents malament si les coses no van com havies planejat. Cadascú té "su librillo" i fa el que més li vingui en gana.
    De moment sóc poc per aquí, potser que encara necessiti una mica de fresca per posar-m'hi o què sé jo! Això sí, em fa feliç veure't i poder tornar a llegir-te.
    Aferradetes, Alfons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sa Lluna. Com dius, l'estiu, amb la calor a sobre, de vegades ens transmet molta desgana i, si no és per obligació, se'ns fa difícil posar-nos a treballar.
      Jo li tinc molta por a deixar-me anar, temo un abandonament total de les meves activitats, així que contínuament he de imposar-me feines i objectius, però com dius cadascun "tiene su librillo".
      A veure si se suavitza el temps i, nosaltres també, podem llegir-te.
      Bessets Paula

      Elimina
  9. Ben tornat, Alfonso!
    Jo també m'he pres l'estiu amb calma, per aquí fa molta calor i això m'aixafa molt. Però l'he gaudit força, mandrejant i fent força vida social amb els amics que quedaven a ciutat.
    Ara comencem de nou la rutina. Desitjo que els teus projectes culminin amb l'èxit.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...